Leren leren 3 (Kinderen aan het woord)

  • Leren leren 3 (Kinderen aan het woord)

Leren leren monstertjes

Skozok heeft vanuit deze gedachten 16 leerstrategieën gekoppeld aan leren leren monstertjes. Deze monstertjes zijn gecategoriseerd op verschillende vaardigheden.

De volgende stukjes zijn geschreven door kinderen:

Wat zijn leren leren monstertjes?

Leren leren monstertjes zijn monsters die weten wat ze kunnen verbeteren en al goed kunnen. Er zijn ook monstertjes die goed opletten op hoe ze werken. Er zijn 16 monstertjes. De paarse monsters: Plavo, Hoeso, Moni. De blauwe monstertjes: Plop, Zaza en Lurn. De groene: Empa en Thie, Nettie, Sam en sterk en Asse. De roze: Spielo, Zieme, Drom en GoGo. De gele: Ikke en Kenzo.

Iedere kleur heeft een eigen eigenschap.

Geschreven door Iris en Niki (6/7a)

Leren leren

Zo vinden wij de leren leren monstertjes:

Het zijn zestien monstertjes, ze hebben elk hun eigen kwaliteiten. De ene  weet waar  hij goed in is en de  weet hoe hij iets moet leren. Iedereen in onze  klas heeft een schriftje waar een van die monstertjes op staat . Wij hebben vorig jaar ook al veel met deze monstertjes gewerkt, dit jaar gaan we ook veel met deze monstertjes werken

Geschreven door Jasmijn en Eva (6/7a)

Leren leren monstertjes.

De monstertjes helpen je met werken. Lurn is bijvoorbeeld goed in zoeken naar bronnen. De leren leren monstertjes zien er leuk en gezellig uit. Je kunt ook stickers van de leren leren monstertjes krijgen. De monstertjes hebben allemaal een betekenis. De leren leren monstertjes hebben verschillende kleuren. Groen hoort bij samenwerken. Blauw weet hoe hij moet leren. Geel doelen stellen en je hebt nog meer kleuren.

Geschreven door Charlotte en Hannah (6/7a)

 

Terug naar het overzicht

Schoolgids 2018-2019

Schoolgids 2018-2019

De schoolgids is geplaatst

Groep 8 : MARKT met leuke ...

Groep 8 : MARKT met leuke dingen

Donderdag a.s. 14.30 -15.30 uur. Leuke MARKT met doe- ...

Jaarverslag SKOzoK 2017

Jaarverslag SKOzoK 2017

Lees de ontwikkelingen bij SKOzoK in het jaarverslag van ...